Acum se cunoaşte şi numele motocicletei care va fi
animată de acest propulsor cu şase cilindri în linie. Va fi un
BMW K1600GT/ GTL. Propulsorul de 1.649 cmc
va dezvolta 160 CP la 7.500 rpm şi 175 Nm la 5.000 rpm. 70% din
valoarea cuplului motor va fi disponibilă de la 1.500 rpm.
Motocicleta va fi un cocktail de sisteme electronice, dar nu toate
se vor regăsi în dotarea de serie.
Este vorba despre control al acceleraţiei „ride by wire” cu trei
programe – Rain, Road şi Dynamic. Va fi disponibilă şi controlul
tracţiunii, ABS şi ajustarea electronică a suspensiei – ESA II. Dar
probabil una dintre cele mai apreciate inovaţii va opţiunea
farurilor adaptative – o premieră în lumea moto.
Acest sistem va regla pata de lumină a farurilor în funcţie de
încărcarea motociletei, de tangajul acesteia pe acceleraţie sau
frănare şi în funcţie de înclinarea motocicletei pe viraje. Pentru
a înţelege cum funcţionează BMW Adaptive Headlight
la motociclete urmăriţi filmuleţul din galerie.